11 دیدگاه

  1. عرض ادب؛
    بسیار لذت بردم و کارتون خیلی عالیه، از اینکه سرگرمی مورد علاقه مون رو تبلیغ میکنید . سعی در بسطش دارید بسیار خوشحالم!
    به امید دیدار و گسترش روزافزون بردگیم و صد البته موفقیت شما

  2. امیر جان سلام ، پی شوم رو با هم توی تد اکس دانشگاه هنر بازی کردیم . خیلی کیف داد … الآن پِیِ اینم که بگیرمش ، فکر کنم گفتی هنوز تولید انبوه نشده . لطفاً خبرمون کن. بد جوری پِیِشیم . راستی من همونجا اشتباهی اسم بازی رو گفتم “Pishoom ” که شما منو تصحیح کردی . ولی یه چیز جالب امروز گوگلش کردم . دیدم یه لغت مازندرانی هم همین شکلی هست که تلفظش “Pishoom” یا ” Peshoom” میشه . به معنی “تنقلات بعد از شام” .
    آقا خیلی مخلصیم . فعلن

    1. من سالهاست که عمو پولدار رو بازی نکردم. ولی یادمه همون بچه که بودیم از مونوپولی بیشتر برام جذاب بود. در کل اینا فُسیلهای بردگیم حساب میشن. تو تاقچه باشن احترامشون بیشتر حفظ میشه تا بخای بازیشون کنی :))

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *